Repository logo
  • English
  • ÄŒeÅ¡tina
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • LatvieÅ¡u
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Log In
    For USM user,
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • ÄŒeÅ¡tina
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • LatvieÅ¡u
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Log In
    For USM user,
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Ab. Rahman Bin Abu Bakar"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Publication
    Satu Kajian Terhadap Ciri-Ciri Pengajaran Guru Yang Berkesan Melalui Analisis Hermeneutik
    (1993-03)
    Ab. Rahman Bin Abu Bakar
    Kajian ini adalah suatu analisis yang bertujuan untuk mengenalpasti ciri-ciri tingkahlaku pengajaran berkesan dalam bilik darjah. Pendekatan yang digunakan dalam kajian ini ialah Kaedah Analisis Herrneneutik (Hermeneutic Analysis), iaitu satu modul yang telah diperkenalkan oleh Dr. K.L. Loganathan, dari Universiti Sains Malaysia dalam kajiannya mengenai Interaksi Bilik Darjah di Setengah Sekolah Rendah Luar Bandar di Malaysia (Classroom Interaction in Some Rural Primary School in Malaysia). 1989.
Universiti Sains Malaysia
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback