Publication:
Ekosistem Amalan Terbaik Pembangunan Atribut Keusahawanan Pelajar Di Kolej Vokasional Kementerian Pendidikan Malaysia

dc.contributor.authorAlias, Hasmira
dc.date.accessioned2023-08-17T02:56:26Z
dc.date.available2023-08-17T02:56:26Z
dc.date.issued2022-03
dc.description.abstractKajian ini memberi tumpuan kepada ekosistem amalan terbaik pembangunan atribut keusahawanan pelajar di tiga buah kolej vokasional KPM. Bagi mengenal pasti elemen ekosistem amalan terbaik pembangunan atribut keusahawanan pelajar di kolej vokasional yang dikaji, siasatan telah dijalankan kepada tiga elemen utama, iaitu strategi pelaksanaan, faktor yang menyokong kejayaan pelaksanaan strategi dan cabaran yang dihadapi oleh kolej vokasional yang dikaji. Reka bentuk kaedah kualitatif kajian kes pelbagai digunakan dalam kajian ini. Kaedah temu bual separa berstruktur dan kumpulan berfokus digunakan sebagai kaedah pengumpulan data utama manakala kaedah pemerhatian, analisis dokumen dan nota lapangan turut digunakan untuk membuat triangulasi data.
dc.identifier.urihttps://erepo.usm.my/handle/123456789/17295
dc.subjectEkosistem Amalan Terbaik Pembangunan Atribut
dc.subjectPelajar Di Kolej Vokasional Kementerian Pendidikan Malaysia
dc.titleEkosistem Amalan Terbaik Pembangunan Atribut Keusahawanan Pelajar Di Kolej Vokasional Kementerian Pendidikan Malaysia
dc.typeResource Types::text::thesis::doctoral thesis
dspace.entity.typePublication
oairecerif.author.affiliationUniversiti Sains Malaysia
Files
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: