Publication:
Rancangan pemasaran : Pembentukan Dan Kepentingannya Kepada Pemaju - Pemaju Perumahan

dc.contributor.authorSulaiman, Mohd Idris
dc.date.accessioned2024-10-15T06:19:09Z
dc.date.available2024-10-15T06:19:09Z
dc.date.issued1995-04
dc.description.abstractTujuan kajian ini dijalankan adalah untuk meneliti pembentukan dan kepentingan Rancangan Pemasaran kepada firma-firma pemaju dengan peningkatan daya saingan sungguhpun keadaan pasaran lebih memihak kepada pemaju di mana kadar permintaan melebihi kadar penawaran.
dc.identifier.urihttps://erepo.usm.my/handle/123456789/20748
dc.language.isoother
dc.subjectHousing developers--Malaysia
dc.subjectHousing development--Malaysia
dc.titleRancangan pemasaran : Pembentukan Dan Kepentingannya Kepada Pemaju - Pemaju Perumahan
dc.typeResource Types::text::thesis::master thesis
dspace.entity.typePublication
oairecerif.author.affiliationUniversiti Sains Malaysia
Files